lördag 4 juli 2009

Nu är det slut (2/2) - A Tribute to Bekhan Tchapanov

OBS LÄS DEL 1 FÖRST!

Jag sa ju i första inlägget att jag hade planerat något speciellt för Bekhan och här kommer det, anledningarna till varför Bekhan är Top2 Mest Fantastiska Rumskamraten.

Sängkammarblicken - Ingen annan kan se så förvirrad ut när han vaknar, jag vet eftersom jag alltid var uppe när han vaknade vet jag hur det såg ut. Han hade ingen aning om vart han var och såg förvånad ut över att jag överhuvudtaget bodde i samma lägenhet som honom.

Minnet - Ingen har ett så bristfälligt minne som min gode Tchapanov, han kunde ena dagen påminna mig om att vi inte hade lektion för att timmar senare fråga vilket klassrum vi skulle vara i.

Beteendet när han är full - När Tchapanov är full blir han helt omedveten om hur högt han pratar, han skriker ut allting och till tjejernas förvåning börjar han dra våra insiderskämt. Han drar hänvisningar till Dave Chappelle, killinggänget och jag är den enda som förstår storheten men jag blir mest arg för det känns som om han är otrogen när han gör det.

Complete lack of effort - Jag älskar när han sa att det såg ut som skit och att vi borde städa för att i nästa sekund gå sätta sig vid datorn och lira BF2. Tur är det att jag är minst lika lat så resultatet blev att vi enbart städade inför förfester.

Ingen variation i matlagningen - I början lagade jag mat men under dom senaste månaderna har vi lagat egen mat och hans dedication är fullständig när det kommer till mat. Han, och jag också för den delen, har enbart ätit ternecitos, kyckling och tortellini under tentaperioden. Han är lika kreativ som buljongsoppa när det kommer till mat och det känns bra att hans mor nu får ta hand om honom så att han inte dör i förtid.

Items of shame - Ingen har en sådan försmak till sötsaker och annat skit som Tchapanov. Om man föreslår kebab är han alltid på och det är inte sällan som man finner honom ätande chips. Som tur är har han en afrikans metabolism och kommer nog att vara smal resten av livet.

Jag går nu över till den mer artistiska delen av detta inlägg, lyssna gärna på den HÄR låten när du kikar på bilderna.

XOXO

kan

THANK Y'ALL FOR READING!

1 kommentar: